بازدیدکننده گرامی شما می توانید در این بخش تعدادی از سوالات متداول مربوط به سایت را همراه با پاسخهای کارشناسان مطالعه نمایید. در صورتی که سوال مورد نظر شما در فهرست زیر نباشد، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما در قسمت تماس با ما می‌باشند.

۱. برای خرید از سایت باید حتما ثبت نام کنم ؟

خیر، با توجه به سیاست خرید آسان در آریاس شما حتی با تماس تلفنی از طریق شماره های ۲- ۰۲۱.۸۸۳۴۵۳۸۱ و ۰۹۱۲۳۰۶۹۹۵۴ در ساعات درج شده (در تماس با ما) و یا ارتباط از طریق لینک تلگرام در تمامی ساعات شبانه روز می توانید محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

۲. چگونه می توانم سفارش خود را ثبت کنم ؟

شما برای ثبت سفارش و خرید از فروشگاه اینترنتی آریاس در ابتدا کالای مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس  آن را به سبد خرید اضافه و به ترتیب مراحل خرید اینترنتی را تکمیل نمایید .

  • جهت ثبت سفارش می‌بایست در سایت ثبت نام کرده و یا اینکه در حین خرید مراحل ثبت نام را تکمیل نمایید. خواهشمند است اطلاعات تماس و ایمیل خود را صحیح وارد کنید تا بتوانید از ثبت سفارش و مراحل ارسال آن به خوبی آگاه شوید.
  • دقت کنید که آدرس مورد نظر خود برای دریافت کالا را درست و دقیق ثبت کرده باشید.
  • از تعداد کالا و مبلغ نهایی سفارش مطمئن شوید.
  • اکنون سفارش شما ثبت شده است .
  • پس از ثبت سفارش پیامکی حاوی کد سفارش را دریافت می‌نمایید و همچنین فاکتور خریدتان نیز به ایمیلتان ارسال می‌گردد.

 ۳. آیا می‌توانم برای شخص دیگری خرید کنم و سفارش من تحویل آن شخص شود ؟

بله. هر محصول خریداری شده در آریاس را می‌توانید به این صورت ارسال کنید. منو هدیه این امکان را برای شما فراهم کرده است تا برای عزیزانتان خرید و با ارسال مستقیم به آدرسشان آنها را شگفت زده کنید.

۴. آیا می‌توانم در روزهای تعطیل و نیمه شب نیز سفارشات خود را ثبت کنم ؟

شما می توانید در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته و حتی در روزهای تعطیل سفارشات خود را ثبت کنید.

۵. آیا بعد از ثبت سفارش نیاز است برای اطمینان از درستی آن با فروشگاه آریاس تماس بگیرم ؟

بعد از ثبت سفارش تمام مراحل از طریق ایمیل و پیامک به اطلاع شما خواهد رسید و در صورت نیاز کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت.

شما با اطمینان خاطر خرید اینترنتی خود را انجام دهید.